بلاگ

مدل های قفسه یک طرفه دو طرفه

مدل های قفسه یک طرفه دو طرفه

آخرین مدل های قفسه یک طرفه دو طرفه

قفسه یک طرفه و دو طرفه از پر کاربرد ترین قفسه ها در فروشگاه ها و مکان اداری و … است که دارای مدل های مختلفی هستند .در این مقاله قصد داریم به برسی آخرین مدل های قفسه یک طرفه و دو طرفه بپردازیم

 

آخرین مدل‌های قفسه یک طرفه

قفسه های یک طرفه، سازه هایی هستند که در اکثر انبارها، فروشگاه ها، و ادارات استفاده می شوند تا نمونه ها، کالاها و محصولات مختلف را نگهداری کنند. قفسه های یک طرفه قابلیت نگهداری و سازماندهی انواع کالا ها را بهبود می بخشند و فضای موجود در مکان های کاری را بهینه می کنند.

 

در طراحی و ساخت قفسه های یک طرفه، عواملی مانند فضای موجود، نوع کالاها و نیاز مشتری بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، در فروشگاه ها بهتر است از قفسه هایی با ریل ها و قفل های قابل تنظیم استفاده شود تا کالاها را به راحتی قابل دسترسی و نمایش داد. در انبارها، قفسه های با قابلیت تحمل وزن بالا و قابلیت جابجایی مطلوب هستند.

 

بسته به نیاز و فضای موجود، قفسه های یک طرفه به صورت مختلف طراحی و ساخته می شوند. این قفسه ها می توانند به صورت کاملا متفاوت باشند در ارتفاع، پهنا، عرض و عمق. مواد ساخت قفسه های یک طرفه معمولا شامل فلز، چوب و پلاستیک است و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

قفسه فلزی یک طرفه

یکی از ویژگی های مهم قفسه های فلزی یکطرفه، قدرت و صلابت آن هاست. در این قفسه ها فلزهایی مانند فولاد که در ساخت مورد استفاده قرار می گیرند که به دلیل مقاومت زیاد خود قابلیت تحمل وزن بالا را دارند. این قفسه ها به صورت مدولار ساخته می شوند، به این معنی که می توانند به راحتی به یکدیگر متصل شوند تا فضای بزرگتری را برای نگهداری کالاها فراهم کنند. همچنین قفسه ها به صورت تراکم بالا ساخته می شوند که منجر به بهره وری بهتر در استفاده از فضای انبار می شود.

 

قفسه های فلزی همچنین دارای یک سطح مسطح و صاف هستند که باعث می شود از طریق آن ها به راحتی بتوان کالاها را چید و مرتب کرد. همچنین این قفسه ها به دلیل سازه بلندی که دارند، امکان استفاده از فضای عمودی را فراهم می کنند و در نتیجه نیاز به فضای بیشتری را کاهش می دهند. این ویژگی خاص این قفسه ها از تراکم در استفاده از فضای انبار بهره می برد و از نظر هزینه های انبارداری صرفه جویی می کند.

 

علاوه بر این، قفسه های فلزی یکطرفه دارای انعطاف پذیری بالا هستند. این به این معنی است که می توان آن ها را به راحتی به شکل و اندازه مورد نیاز تغییر داد. با افزودن یا کم کردن قفسه های فلزی می توان به سرعت به تغییر در نیازها پاسخ داد و فضای مناسب برای نگهداری کالاها فراهم کرد.

 

در نتیجه، قفسه های فلزی یکطرفه به دلیل مزایایی که فراهم می کنند، بسیار محبوب و پر استفاده هستند. آن ها فضای کمتری را در انبار می گیرند، کالاها را به طور سازماندهی شده نگه می دارند و عملکرد سیستم ذخیره سازی و نگهداری را بهبود می بخشند

قفسه چوبی یک طرفه

قفسه های یک طرفه ای که از چوب ساخته می شوند نیز بسیار پر کاربرد هستند. این قفسه ها اغلب با استفاده از تیرچه هایی از چوب ساخته شده اند و با همان پیچ و مهره های استاندارد به هم وصل می شوند. قفسه های چوبی معمولا به صورت انبوه و با توجه به وزن و نوع کالاها سفارشی شده و ساخته می شوند. این نوع قفسه ها به صورت مدولار و تنظیم شونده نیستند، اما قابلیت تغییر و تنظیم در محل و استفاده دوباره را دارند.

 

در نهایت، استفاده از قفسه های یک طرفه به ترتیب تنظیم و سازماندهی کالاها، بهبود فضای کاری و افزایش بهره وری کمک می کند. با توجه به نوع کالاها و نیازهای شما، می توانید انواع قفسه های یک طرفه را برای مکان کاری خود انتخاب کنید.

 

قفسه پلاستیکی یک طرفه

استفاده از قفسه های پلاستیکی یک طرفه به دلیل هزینه مناسب و عمر طولانی آنها نیز رایج شده است. این قفسه ها قابلیت تحمل وزن تقریبا بالا را دارند و برای استفاده در صنعت و فروشگاه ها مناسب هستند. قفسه های پلاستیکی همچنین به دلیل رنگ بندی زیبا و طرح های جذاب خود، در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نیز استفاده می شوند.

 

قفسه های پلاستیکی یک طرفه به دلیل ویژگی های قوی و عملکرد عالی خود، به عنوان یک جایگزین مناسب برای قفسه های فلزی و چوبی شناخته شده اند. این قفسه ها با توجه به سبکی، مقاومت در برابر ضربه، ضد آب بودن و قابلیت تنظیم ارتفاع، به راحتی در صنعت، فروشگاه ها، ادارات و حتی منازل استفاده می شوند.

 

پیشنهاد ویژه : جشنواره ویژه فروش قفسه سوپر مارکتی

 

آخرین مدل های قفسه دو طرفه

قفسه های دو طرفه، مدل هایی از قفسه ها هستند که دارای فضای ذخیره سازی در هر دو طرف آنها هستند. این نوع قفسه، ابزاری کاربردی و کارآمد است که برای دکوراسیون داخلی منازل، دفاتر کار، کتابخانه ها و مکان های دیگر استفاده می شود. در این مقاله، آخرین مدل های قفسه دو طرفه را بررسی خواهیم کرد.

 

قفسه های شیشه ای دو طرفه

یکی از مدل های قفسه دو طرفه، قفسه های شیشه ای هستند. این قفسه ها با استفاده از شیشه های شفاف و ، به شکلی زیبا و ظاهری جذاب استفاده می شوند. این مدل ها علاوه بر افزایش ظرافت و زیبایی در فضای داخلی، به کاربر امکان می دهند تا اشیای خود را در دو طرف قفسه قرار داده و از دو طرف به آنها نگاه کنند.

 

قفسه های چوبی دو طرفه

مدل دیگری از قفسه دو طرفه، قفسه های چوبی هستند. این قفسه ها با استفاده از چوب های مختلف و طرح های متنوع، ظاهری طبیعی و سنتی به فضا می بخشند. این مدل ها علاوه بر عملکرد ذخیره سازی، می توانند به عنوان قطعات تزیینی نیز در فضا عمل کنند. به عنوان مثال، می توان از این قفسه ها برای نمایش تمامی کتاب ها و مجلات یا قرار دادن گل و گلدان ها استفاده کرد.

 

قفسه های فلزی دو طرفه

مدل دیگری که در طراحی قفسه های دو طرفه مورد استفاده قرار می گیرد، قفسه های فلزی هستند. این نوع قفسه ها، با استحکام و دوام بیشتر عمر طولانی تری دارند و مقاوم تر هستند. قفسه های فلزی به دلیل طراحی های مدرن و صنعتی، به خوبی با فضای داخلی مدرن و صنعتی هماهنگ می شوند.

 

پیشنهاد ویژه : جشنواره ویژه فروش قفسه پیچ و مهره

 

قفسه های دو طرفه هوشمند

با پیشرفت فناوری، قفسه های دو طرفه هوشمند هم به بازار رقابتی وارد شده اند. این قفسه ها دارای امکانات پیشرفته ای مانند کنترل بی سیم و صوتی، روشنایی هوشمند و … هستند. این امکانات به کاربر اجازه می دهند تا به راحتی و با استفاده از فناوری های نوین، قفسه ها و کالا های موجود در آن را کنترل  و استفاده کنند.

 

نتیجه گیری :

در نهایت، مدل های قفسه دو طرفه با توجه به تنوع طرح، جنس و امکانات، انتخاب مناسبی برای هر نوع فضای داخلی می باشند. با توجه به نیازها و سلیقه های خود، می توانید از بین این مدل ها، قفسه دو طرفه یا یکطرفه مناسبی را برای فضای داخلی خود انتخاب کنید. با استفاده از این قفسه ها می توانید فضای خود را سازماندهی کرده و همچنین به صورت منظم و بهینه، اشیای خود را ذخیره کنید.

 

 

دی پی شلف را در اینستاگرام همراهی کنید

✅ برای خواندن مقالات بیشتر و اطلاع از تخفیفات انواع قفسه انباری با ما در تماس باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *